www.pink life .com

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
www.pink life .com

PiNk LiFe

وانا عمل/ة نفسى نايم/نيمة

nonomashhor
    nonomashhor

انثى
    العمل/الترفيه : الجرى والنت وحجات كتير
    المزاج : lمش بتفرق كلة محصل بعضة

وانا عمل/ة نفسى نايم/نيمة Empty وانا عمل/ة نفسى نايم/نيمة

مُساهمة من طرف nonomashhor السبت سبتمبر 05, 2009 6:38 am

ازيكم ياجدعاااااااااااااان وانا عمل/ة نفسى نايم/نيمة Give_rose

انا جاية النهارده اتكلم في حاجة اتخيلتها ومالقيتش ليها حل وانا عمل/ة نفسى نايم/نيمة Kez_03

تخيل لو انت نايم على سريرك بالليل الساعة4 الفجر وتلات دقايق بالظبط

وعين مفتحة والتانية مغمضة.....( أكيد بتستهبل ) وانا عمل/ة نفسى نايم/نيمة Image5وانا عمل/ة نفسى نايم/نيمة Image5

ولقيت مرة واحدة...أو مرتين مش هتفرق كتير وانا عمل/ة نفسى نايم/نيمة Kap

البلكونة بتتفتح وحد داخل عليك من بره ومأخدش باله من انك صاحي وانا عمل/ة نفسى نايم/نيمة To_pick_ones_nose2

لابس اسود في اسود....وخير اللهم ماجعله خير...طويل القامة...عريض المنكبين....بارز عظام الوجه....غبي....وشبه شلاطة دنجل بتاع الأفلام القديمة ده وكان دايما يطلع بدور مسجل خطر...ماعلينا

هتعمل ايه انت بقة يا حلاوة
    1ــ أسيبه يقلب الشقة على أقل من مهله بس ايه لو قرب مني هشرحه كفاية عليه الشقة ويخرج زي الباشا..ياراجل

2ــ أغمض عيني التانية وانااااااااااااام وابقى أتفاجئ بعد كدة باللي حصل وانا عمل/ة نفسى نايم/نيمة Ura1وانا عمل/ة نفسى نايم/نيمة Ura1

3ــ أنط عليه من ضهره وأعضه من كتفه وأديله بالفازة على نفوخه...طاب لو مش عندك فازة

4ــ اقول بصوت عالي..الحقووووووووووووووووووونا...حراااااااااااااا اااامي وانا عمل/ة نفسى نايم/نيمة Cry2

خلي بالكم الحرامي معاه

سكينة ــ مطوة قرن غزال ــ خنجر مسموم ــ مسدس ــو....لأ كفايه عليه لحد كدة وانا عمل/ة نفسى نايم/نيمة Mr47_01وانا عمل/ة نفسى نايم/نيمة Nunu0000وانا عمل/ة نفسى نايم/نيمة Gun

والباشا اللي نايم على السرير معاه

عنصر المفاجأة وانا عمل/ة نفسى نايم/نيمة Hlp

أنا عن نفسي آخري ألم وأركن على جنب وانا عمل/ة نفسى نايم/نيمة W00tوانا عمل/ة نفسى نايم/نيمة W00t

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مايو 16, 2024 1:52 pm